7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 42624
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1565
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تونل مانش

دانلود تحقیق درمورد تونل مانش

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تونل مانش

با دانلود تحقیق در مورد تونل مانش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تونل مانش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تونل مانش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تونل مانش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

تونل کانال ، تونلی است ریلی با طول 51.5 KM (31mi) که در زیر کانال انگلیس در stears of Dover قرار دارد که Folkestone  ، Kent در انگلستان را به Coquelles که در نزدیکی coucue در شمال فرانسه واقع شده است وصل می کند .

-         این یک پروژه عظیم بود که چند شروع نادرست داشت اما نهایتا در سال 1994 تکمیل شد . این تونل ، بعد از تونل seikan در ژاپن ، بلندترین تونل ریلی جهان است . اما قسمتی از آن که زیر دریا قرار دارد یعنی 39  کیلومتر (24مایل) ، بلندترین تول زیردریایی در جهان است . این طرح توسط شرکت یوروتونل اجرا شده است . انجمن مهندسان شهرسازی آمریکا اعلام کرده اند که این تونل یکی از عجایب هفتگانه دنیای مدرن است .

-         تاریخچه طرح ها و تلاش ها برای شروع تونل

-         ایجاد ارتباط بین جزایر بریتانیای کبیر و قاره بدون جزیره اروپا در زمان های بسیاری پیشنهاد شده بود .

-         Albert Maathiev Favier که یک مهندس فرانسوی بود طراحی را برای یک تونل ارائه داد .

مسافران می توانستند با گاری های اسبی از تونل بگذرند ، جاده با چراغهای نفت سوز روشن می شد و در جزیره ای که در بین تونل واقع شده بود اسب ها می توانستند هوای تازه دریافت کنند . هزینه آن یک میلیون پوند در سال 1802 تخمین زده شد .

1865:جرج وارد هانت ایده زدن تونل را به وزیر دارایی یعنی ویلیام اوارت گلدستون ارائه داد .

1868:  لرد گردندویل حمایت خود از دولت بریتانیا برای تونل پیشنهاد شده اعلام کرد .

1875 : پیتر ویلیام بارلو که سرسختانه بر روی طرح اولین راه آهن زیرزمینی جهان کار می کرد که یک لوله فولادی معلق در داخل تونل جاسازی شود این ایده رد شد .

پارلمان بریتانیا و فرانسه طرح ساخت تونل را تصویب کردند . بودجه هایی که ناکافی بودند افزایش یافتند و یک سال بعد کار متوقف شد .

1876 : بررسی جامع زمین شناسی صورت گرفت . فرانسه دو کانال حفر کرد .

1888 : شرکت راه آهن جنوب شرق (SER) از سمت بریتانیا به صورت آزمایشی حفاری هایی صورت گرفت .

1881 : ماشین انحصاری حفاری تونل 897 یارد (820 متر) موارنی با صخره ها از طرف بریتانیا حفاری کرد .

کار تونل کانال علی رغم بودجه ناکافی با شرکت راه آهن جنوب شرق آغاز شد .

کمپانی راه آهن قاره ای زیردریایی تاسیس شد .

1882 : کمپانی تونل کانال که رقیب کمپانی قاره ای زیردریایی در فرآیند کار خللی ایجاد کرد . از طریق یک گروه با نفوذ و رسانه های گروهی (از جمله اشخاصی مثل رابرت بروینگ و آلفرد دورد تنی سون ) پیشنهادی را ارائه دادند . عاقبت کار به خاطر مخالفت های نظامی به وسیله هیئت تجاری متوقف شد . یکی از دلایل ذکر شده سهولت حمله مهاجمان از قاره اروپا بود .

1922 : کارگران شروع به حفر تونل از زیر صخره های گچی بین فولک استون و دور که حالا با نام سمفایر هو شناخته می شود کردند . بعد ازتکمیل حفر 400 فوت (128 متر) از تونل مخالفت های سیاسی دوباره پروژه را متوقف ساخت .

بعد از جنگ جهانی دوم دوباره به مفهوم تونل توجه جدی شد .

1955 : بریتانیا مخالفت های نظامی خود بر علیه تونل کانال را متوقف ساخت .

1975-1974 : به دنبال ورود بریتانیا به بازار مشترک تلاش دیگری در جهت ساخت تونلی از جانب دولت فرانسه و بریتانیا صورت گرفت . از هر دو طرف حفاری های آزمایشی صورت گرفت . با این وجود یک بحران مالی سبب شد که نخست وزیر بریتانیا ، هارولد ویلسون این پروژه را به عنوان یک تدبیر اقتصادی لغو کند .

تونل کنونی تونل کانال در موزه راه آهن ملی در شهر یورکدر انگلستان به نمایش گذاشته شده است . در این نمایشگاه قطعه ای عرضی از اتونل کانال و یک قطار از نوع یورو استار نمایش داده می شود .

این تونل از سه تونل موازی تشکیل شده بود که از بین ورودی های مربوطه یا ورودی های تونل از هر دو طرف می گذشت .دو تونل ریلی وجود دارد که هر کدام 5/7 متر (25 فوت) قطردارند و 30 متر(98 فوت) از هم فاصله دارند که قطارهای شمال جنوب و شرق غرب در آن ها حرکت می کنند . در بین تونل های قطار یک تونل ارائه خدمات وجود دارد که 8/4 متر (16فوت) قطر دارد و در فواصلی 375 متری با راههای ورودی عرضی به تونل های اصلی راه دارد . در تونل ارائه خدمات ماشین های باریکی با تایرهای لاستیکی وجود دارند که برای کارگران مسئول نگه داری دستیابی به تونل های ریل را ممکن می سازد و راهی است برای فرار در مواقع اضطراری

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر