7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37211
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1613

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد IP

دانلود تحقیق درمورد IP

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد IP

با دانلود تحقیق در مورد IP در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق IP را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق IP ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد IP

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

هر مجموعه پروتكل شبكه سيستمي از قوانين مشترك است كه به امر تعريف پردازش پيچيده انتقال داده كمك مي كند داده از يك برنامه روي كامپيوتر ، به سخت افزار كاميپوتر ، پس به رسانه انتقالي و مقصد مورد نظر ، آنگاه سخت افزار شبكه كامپيوتر مقصد و سپس به برنامه كاربردي مقصد منتقل مي شود .

مقدمه ؟؟؟؟؟ چپ و وظيفه چيست ؟

جوهره اي از شبكه هاي خودمختار [1] را به ؟؟؟؟؟ . هيچگونه ساختار حقيقي و ثابتي نمي توان براي اينترنت متصور شد . در قسمت « زيرشبكه » از شبكه اينترنت تعدادي از خطوط ارتباطي با پهناي باند ( نرخ ارسال ) بسيار بالا و مسيرياب هاي بسيار سريع و هوشمند ، براي پيكرة شبكة جهاني اينترنت يك « ستون فقرات » [2] تشكيل داده است . شبكه هاي منطقه اي و محلي پيرامون  اين ستون فقرات شكل گرفته و ترافيك دادة آنها به نحوي از اين ستون فقرات خواهد گذشت . ستون فقرات در شبكة اينترنت كه با سرمايه گذاري عظيمي در آمريكا ، اروپا و قسمت هايي از اقيانوسيه و آسيا ايجاد شده است حجم بسيار وسيعي از بسته هاي اطلاعاتي را در هر ثانيه حمل مي كنند و اكثر شبكه هاي منطقه اي و محلي يا ارائه دهندگان سرويس هاي اينترنت [3] به نحوي با يكي از گره هاي اين ستون فقرات در ارتباطند .

قراردادي كه حمل و تردد بسته هاي اطلاعاتي و همچنين مسيريابي صحيح آنها را از مبداء به مقصد ، مديريت و سازمان دهي مي نمايد پروتكل IP [4] نام دارد . در حقيقت پروتكل IP كه روي تمامي ماشين هاي شبكه اينترنت وجود دارد بسته هاي اطلاعاتي را ( بسته هاي IP  ) از مبداء تا مقصد هدايت مي نمايد ، فارغ از آنكه آيا ماشين هاي مبداء و مقصد روي يك شبكه هستند يا چندين شبكه ديگر بين آنها واقع شده است .



[1] - Autonomous اين اصطلاح در فصل بعدي معرفي شده است .

[2] - Backbone

[3] - Internet Service Provider ( ISP )

[4] - Internet Protocol

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر